Ge mig mer tid

Att jag är så duktig på inlägg då....

Tyvärr så får man ju prioritera bort vissa saker och jag som tänkt att jag skulle fota mina små plantor varje dag och kunna se hur dom växer. Jag får väl försöka mig på det i sommar eller nåt.

Idag har jag iaf planterat om broccolin, stackarna behövde verkligen mer plats och lite ny jord. Förhoppningsvis kommer dom nu sätta fart och så småningom ge mig en massa god broccoli.

Nu har jag en väldigt nöjd känsla i kroppen, fattas bara en dusch och att Johan kommer hem så kommer jag antagligen somna i soffan. Fått en massa saker gjorda idag, rensat ut lite saker från garderoberna och skolådorna, tagit bort påskris, putsat fönster (blir lika förvånad varje gång att det är sån otrolig skillnad efter man gjort det), dammsugit, druckit kaffe i solen, lagat god paj... åå skönt skönt skönt


Ser fram emot att få se resultatet när glashyllplanen till vitrinskåpet kommer.

Jag vill ha tid att sitta och göra lite roliga saker i indesign - ge mig tiden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0