Jag har bestämt mig...

Gullviva är min favoritblomma punkt slut. Jag tog en promenad på kvällskvisten och hittade massor av gullvivor vilket känns fel, det borde inte finnas massa gullvivor i full blom än. Kunde hur som helst inte låta bli att plocka några, så nu står dom här bredvid sängen och är alldeles underbara. Doften är fantastisk, skulle mer än gärna hitta en parfym som doftar gullviva. På tal om promenad så har familjen T släppt ut sina lamm nu. Varje år blir jag helt lycklig när jag ser de små lammen för hur söta är dom inte...




Nu har jag ett vitrinskåp med glashyllplan. Jag har världens bästa pappa. Har en massa planer i huvudet på saker jag vill göra, helst nu men tiden räcker inte till så det får vänta tills i sommar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0