Atmosfär

Vissa dagar kan till en början kännas väldigt onödiga och klockan går så långsamt så det ör bedrövligt. Såna dagar kan även få en skön vändning. Idag har vart en sådan dag.

Nu är jag så trött att ögonen faller ihop titt som tätt men jag ska bara skriva det här inlägget har jag bestämt mig för.

Är helt otroligt sugen på sköna varma sommarkvällar med öl och grillning, att bara sitta där med härliga människor och ha det bra. Vilken tur att det inte är långt dit.

I morgon bär det av till Sollentuna centrum för att praktisera i en blomsterbutik. Antagligen kommer jag stå där och göra saker som en apa skulle fixa minst lika lätt men glad för det är jag ändå för lukten och atmosfären i en blomsterbutik är oslagbar.

 


Har en känsla av att dessa kommer ge mig helt otroligt goda gula pärontomater i sommar


I helgen ska ja så lite fler saker. Så roligt när man ser att det händer saker från dag till dag, upptäckte att basilikan har
börjat få sina karaktäristiska blad nu och doften är där även den. Synd att inte alla små frön ville gro, men men några blev det iaf.

En mycket viktig detalj just nu är att i mitt hem finns det otroligt mycket snittblommor. Vaserna räcker knappt till. Det är något speciellt med snittblommor, jag blir glad varenda gång jag ser dom. Så just nu är ja glad exakt hela tiden eftersom dom finns överallt. Ska ta mig i kragen och fota alla, måste nog bli i morgon.


Ja nu har jag gått över tiden här ser jag, på tok för trött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0