Lite rost har ingen dött av...


Dag 2 av projekt Puben hittade jag detta lilla fina badrumsskåp (tillhörande rakborstar med mera fanns kvar men åkte snabbt ur). Visserligen gjordes inte fyndet i sjävla puben utan i tvättstugan men det är en annan femma.
Hur som haver så gillar jag skåpet starkt och måste hitta ett bra ställe att ha det...
Jag skulle vilja ha det i badrummet, men känner att det inte kommer till sin fulla rätt bland rosablommiga våtrumstapeter och brunt handfat och toalett. Placeringen är en svår nöt, men ska förhoppningsvis inom en snar framtid vara löst.

Morgondagen hoppas jag bjuder på sol för då ska jag så lite blommor, röja på tomten, dricka kaffe och påbörja projekt Griffeltavla av gammalt fönster.
Om tid och möjlighet finns ska jag nog även städa i puben. Har planer på pubinvigning inom en snar framtid och då krävs en hel del fix med tanke på att puben i nuläget helt saknar inredning. Har lite tankar och ideér kring hur det skulle kunna se ut men blir lite knepigt eftersom tanken är att den även ska fungera som pysselrum under varma delar av året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0